Ez a cikk, egy nagyon érdekes kérdéskört feszeget: hogyan is viszonyulnak a cégek a közösségi hálózatokhoz?
Az alábbiakban a Világgazdaság Online ezzel a témával foglalkozó cikkét ismertetem.
Forrás
Cím: Cégek a közösségi oldalakon
Szerző: Sági Gyöngyi
Megjelenés helye: vg.hu/vallalatok/infokommunikacio
Megjelenés ideje: 2010. március 23.
Elérés: http://vg.hu/vallalatok/infokommunikacio/cegek-a-kozossegi-oldalakon-310183
Cím: Cégek a közösségi oldalakon
Szerző: Sági Gyöngyi
Megjelenés helye: vg.hu/vallalatok/infokommunikacio
Megjelenés ideje: 2010. március 23.
Elérés: http://vg.hu/vallalatok/infokommunikacio/cegek-a-kozossegi-oldalakon-310183
Cégek jelenléte a közösségi oldalakon
Manapság egyre több cég dönt úgy, hogy beregisztrál a nagyobb közösségi oldalakra, és közösségi hálózatokat saját bevételének/ismertségének növelésére használja fel.
A vállalatok számára nagyon hasznos az egy-egy közösségi oldalon történő megjelenés, a közösségi hálózatok résztvevőivel ugyanis így nagyon egyszerűen kétirányú kommunikáció kezdeményezhető. Az egyetlen probléma, hogy a cégek egy része nem használja ki megfelelően ezt a lehetőséget, nem megfelelően alkalmazza a kommunikációs eszközeit.
Indoklás
Már a vállalatok is észrevették a közösségi oldalakban rejlő lehetőségeket, s egy dicséretes, mert minden bizonnyal a jövőben egyre hangsúlyosabb szerepet fognak betölteni ezek az oldalak az egyes vállalatok és szervezetek kommunikációjában.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése